Slapp dag

tjena.
Har inte orkat skriva nått idag. Har inte gjort så mycket idag heller. Vart med Johi och lärt mig spela en del av "He's a pirete" nu. Msr ganska illa också, så orkar inte göra så mycket..

Igår så va mamma johanna & jag och bowla ju. Det va skit kul! Har aldrig gått så bra för mig. Fick flera strike och massa spares/spärrar...? Kom iaf tvåa och Johi etta..mamma sist :p
Sen gick vi till spicy hot och åt mat sen skjutsa mamma hem oss.
johi och jag kollade på nåt pårogram på tv4+ om spöken i hus. Sen bestämde vi oss för att sova i hennes rum...
Va inte så bekvämt! Fick sova på golvet på en maddrass som va för kort så mina fötter stack ut eller så åkte kudden bort och ibland rulla jag av den.

Ingen träning blir det idag heller :( kan inte ta mig till Bålsta. Onödigt!! kunde följt med mamma hem igår eftersom jag inte hade nån att va med idag...
Nu ska jag äta strax och kolla på bedtimes stories
Herrå.



Myste mycke med Kyros idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0