dundrande åska..

Imorse va jag så himla trött men ja vaknade av att åskan dundrade på som tusan. Så jag var tvungen å gå upp och kolla att taakfnstret va stängt så det inte regnade in. Tur så var det stängt, men inte så kul för mig. Gick tillbaka och la mig i sängen en halvtimme till för jag orkade inte gå upp..
Men sen va jag tvungen att gå upp pch äta frukost så jag skulle hinna göra mig klar tills pappa skulle komma och hämta mig här hemma. Jag va nämligen tvungen att lämna tillbaka skjortsen jag köpte igår, annars skulle jag inte hinna göra det innan söndag.

Så nu är jag hemma igen med skoskav och har allmänt tråkigt. Elin kommer hem på sändag när jag åker :( nuu kommer sakna dig!! ♥ och alla andra också!

Nu ska jag se om jag kan hitta på nå kul å göra typ photoshopa lite kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0