rubrik typ.. Kyros

Idag... - TV inget mer med det..

Kyros gosade jag med massa också. Han fick gå ut typ direkt när jag kom till mamma imorse vid 8. Sen fick han vara ute i nåra timmar..

Efter han kom in va han iallafall helt slut verkade det som. Han gick typ och gömde sig direkt efter att ha ätit. Sen skulle jag kolla vart han va någonstans eftersom jag  inte hört eller sett han på en timme typ, men kunde inte hitta han. Fick lite panik då bara! Men sen hittade jag han i en soffa där han låg helt utslagen - Bokstavligt talat!



Sen vaknade han till när jag började ta kort på honom.



Ibland har han sån himla skön stil alltså! Han är ju värre än sengångaren i Ice Age (krm inte på hans namn)
hhahahaha! xD Men det är min fina kissemisse och jag älskar han enormt mycket!






Kommentarer
Postat av: Cissi

Han heter Sid, sengångaren ifrån Ice Age alltså ;) puss <3

2009-07-02 @ 13:52:28
URL: http://redandbloodywine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0