tandläkare = tröst-shopping

Imorse fick jag gå upp vid klokcan 7 för att följa med pappa till stan. Jag hade nämligen tid hos tandläkaren 8.40, men dom va ju sena så klart... suck. Och allting blev som vanligt bara skit! Visst, nu vet jag vad dom ska göra för något och så, men det  kommer ta två freaking år innan allting är klart sa hon?! :O Hallå, kunde dom inte tänkt på det lite tidigare eller? Fatta; jag har gått ut gymnasiet då!!
Men sen hade dom tydligen upptäclt nånting som kanske kunde vara ivägen för tänderna som skulle flyttas, och då skulle det inte bli någon behandling alls. Nehe.. Vad f*n händer då da?!?! Ursäkta mitt språk men jag blir så himla arg på dom bara! Hur trög får man bli?!

Så efterått vid halv 10 gick jag på stan och tröst-shoppade. Det är väldigt bra terapi! Blev ett par blå mjukis skjorts från HM, men dom ska jag lämna tillbaka, dem satt inge bra tyvär :(
Sen gick jag till Gina för att göra av med mitt presentkort. Så det en bikiniöverdel och lite andra saker :) Sen kände jag mig lite gladare. Jag älskar nämligen att gå på stan tidiga mornar när det knappt är nå folk ute och det är ännu mysigare nu på sommaren :D

Sen bussen hem så har jag bara slappat framför tv:n, gosat med kyros ute, fixat naglarna och städat lite i rummet och sorterat saker.
Imorgon måste jag lägga fram allting och packa ner det jag ska ha med mig till Italien från pappa.

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0