090629

Måndag, näst sista juni. Om typ 4 dagar åker jag till Italien. Men det totalt sorgliga med det är att min syster inte följer med :( Om du läser det här: blää på dig! men jag älskar dig ändå ♥

Hela morgonen/förmiddagen till klockan 13.30 typ har jag spenderat framför tv:n i källaren. Det är den svalaste platsen i huset så vad ska jag annars göra. Utomhus är det till och med ännu varmare än inne. Jag har ingen lust att sola heller direkt för jag har bränt mig på axlarna och i pannan så solan är ingenting för mig!
Sen har jag busat lite med Zlatan, om det nu är möjligt med en kanin? Men har lekt lite skattjakt med han. Han fick leta efter lite kex. Men nu ser det ut som han är död :O han liger med benen helt utsträckte bakom sig..har aldrig sett han ligga så förut? Ska nog ta ner han till källaren så han blir lite sval. Sen ska jag äta mat för jag är vrålhungrig!

Ikväll ska jag på bio med mamma i kista :) Yey! Vi ska nog se det proposal eftersom hon inte är nån transformers människa, och båda vill se The proposal, se den blir det. Ibland känns det som jag svammlar lite för mycket, men sån är jag - deal with it :P haha.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0