klippning avklarad

Nu är jag tilbaka från stan. Jag gick och klippte mig.
Det blev ganska bra....   Allting runtomkring blev bra med längden och uppklippningen och så, men lugget... katastrof typ, tyvär.
Jag ville ha nån liten snelugg bara men fick nån halv-affro-lugg?!
När jag kom hem iallafall tog jag fram saxen och gjorde om det till en vanlig lugg.
Så nu har jag lugg!     Vi får väl se hur länge den blir kvar, men det får duga just nu iaf. Man måste våga lite förändringar.

(Problemmet är  att varje gång jag klipper lugg så ska dom tunna ut den på nått fult sätt så den ser uppklippt och risig ut! Varför, jag säger bara det, Varför?! Men jag märker ju inte vad det är dom gör för doms tår för spegeln. Och jag tror bara att dom ska tunna ut den, men sen ser jag direkt att dom har förstört allting!
I framtiden ska jag boka tid nånstans så jag inte känner mig så stressad och så ska jag förklara ordentligt, eller så låter jag dom bara klippa det "långa" håret och klipper luggen själv när jag kommer hem!) Varför slös pengar på nått som inte blir bra?! ;)

Tack för att jag fick skriva av mig lite. Jag lägger väl upp en bild inom kort (om jag får till nån snygg bild vill säga ;) )


Ha de. xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0