Ny cykel till mig :D

Idag va det en vääldigt jobbig dag i skolan. Första lektionen råkade vi typ somna tre stycken....oops! Fast jag lyckades precis hålla mig vaken ;) Men vi hörde i alla fall vad läraren sa så då borde det inte göra nånting eller hur?
Alla va allmänt trötta - resultatet av regn och ingen sömn i natt. Men blev det gympa och då blev jag lite pigg i allafall, inte för att vi hade gympa men vi fick veta betyg så körde vi hopprep, limbo och höjdhopp.

Sen var det dags för svenska prov/ uppsats om medeltiden i litterarur historia. Gick ganska bra tycker jag, bara jag inte missuppfattade uppgiften så..? :o (;
-matte lektion
-hem
-åkte och köpte en ny cykel till mig med pappa :D:D:D Yeey!
En röd, får lägga upp en bild ån annan gång. Har ingen kamera här.

Nu ska jag chilla i en timme framför datan och sen se desperate housewifes (stavning?) klockan nio.

See ya bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0