Rix Fm

Ja, igår var jag som sagt på rix fm festivalen här i västerås. Vi kom precis innan det började men vi kom ganka långt fram ändå! mosade lite bara så blev det bra ;P
Som vanligt var det ett "förband" innan som spela och sjöng. Dom va jätteduktiga! Mend eom höll på kanske liite för länge, 40 minuter liksom. Det var ju mer än artisterna fick vara uppe på scenen.
Men sen började det äntligen och  Lili och Susie kom upp. Fick höra deras it mama och nån mer och show me heaven.



Sen kom Basic element. Hade först ingen aning om vilka de var inte heller när jag såg dom. Men när låten började så visste jag driekt! ;) haha



Och sen var det Kim - från made in sweden- !! :D han va asgrym!!!   Han sjöng ju jättebra live! :D   och han hade ju lungt bäst energi på scenen, som han hoppade runt och sprang runt vid publiken och låg och krälade på golvet.
I my ♥  säger jag bara
Och ett riktigt stort lus var också att han tagit med sig Robin bengtsson från idol med sig!! :D:D:D
AAAAHHHHH!!!! Dom va JÄTTEBRA och SNYGGA!





Sen kom Velvet. Hon va bra



Janet -också från made in sweden- kom sen. Hon va asbra!! älskar hennes låt let go, som hon sjöng sist. Hade suttit och sjungt den hela dagen typ igår xD haha!  Hennes kläder va också snygga!




Sen kom Erik Hassle! :D Världens bästa sångare!
snacka om att folk började skrika och sjunga med i hans låtar! ;D



Sen kom Star Pilotes




Och tillslut kom ÄNTLIGEN Daughtry! :D
Hade människorna runt mg skrikit innan var det ingenting jämfört med nu!! Deras förmodligen största fans stod precis bakom mig och jag höll på att bli döv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0