slappaste dagen på länge

Idag har jag haft den slappaste dagen på länge.
Vaknade lite innan 11. Så kollade ja när tågen gick och bestämde mig för att ta det som gick 11.52.
Åt frukost, klädde på mig, packa väskan - klar!

Nu på för och eftermiddagen har jag inte gjort mycket. Läst tidning, fikat, suttit vid datan i nån timme minst och bara slapp surfat.

Ja är så himmla trött efter gårdagens klassferre.
Först hade jag lite förfest med Malin och Suss och gjorde i ordning oss sen drog vi till festen.
Vi hade det verkligen skit kul! även om det inte kändes som att de var så många där från klassen. Men skönaste människorna hade jag runt mig och det va verkligen veckans höjdpunkt!

lägger upp nåra bilder sen kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0