Trööött lördag

Som vanligt efter att jag varit ute en fredag är jag skittrött idag! Men följde iallafall med ut och handlade idag i typ 2 timmar. Kollade på bilar och blommor och inredning.

Sen har jag gjort det jag älskar mest här i livet- legat framför tv:n sen klockan 4 :D

Kollar på sommarkrysset nu för den som intresserar sig, och jag måste bara säga att jag inte gillar eros så mycket..!
och fick nyss veta att dom inte ens spelade på riktigt?! varför ens ha med en orkester?!
Har inget mer att säga..



bild från klassfesten förra fredaged ;D

Ses när jag orkar blogga igen. Är lite glest med inlägg nu för tiden, men ha överseende med det =)

Gosnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0