090611

Idag va jag ledig! typ... Hade inga lektioner och sen var det bara å-draget och dragkampen mellan lärarna och en klass som jag inte orkade gå på. Har blivit lite förskyld här hemma, helt täppt i näsan. :( KAnske efter att jag badade för första gången i år i söndags.  Men det va jätteskönt i vattnet! Man va hellre i vattnet än uppe, då man frös. Så varje gång det blev kallt hoppade vi i från bryggan ;D

Men det håller väl på och gå över förhoppningsvis. Imorgon måste jag ju vara fräsh och fin för skolavslutningen.
Kom på att jag måste prova min klänning tillsammans med skorna och koftan. Har redan provat kläderna en gång men inte med skorna till. Men det kommer nog att passa =)
Sen måste jag prova göra en frisyr också som jag ska ha, för att se om det blir bra när jag gör den ;) vill inte ha nån katastrof imorgon bitti!

Nu är jag lite hungrig, funderar på att dra till icagrytan och köpa pizza slajs och lite chips till imorgon ;)

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0