090609

Idag var det en ganska onödig dag i skolan. Hade två lektioner, sen var det två timmar tills kampen mellan vår skola och en annan skulle börja, så då åkte jag hem. Sen palla jag inte åka tillbaka för att kolla för att sen åka hem igen..

Varje dag får vi reda på fler betyg och hittills har det gått ganska bra för mig :D Känner mig riktigt nöjd, förutom med estetisk verksamhet :( Men vad ska jag göra åt läraren?!?!?!?! Hon va ju helt...!

När jag tog bussen hem iallafall så bestämde jag mig för att göra det jag tänkt göra så många andra gånger men aldrig riktigt orkat. Jag gick av några hållplatser tidigare och tog en riktig promenad hem. Det var riktigt skönt faktiskt! Tog en kvart minst och så hade jag iPoden i öronen med ny, skön musik. Det var jag ensam med naturen och detta är nånting jag definitivt kommer göra fler gånger. Men resten av veckan typ ska jag cykla till skolan, Som slutar på fredag!
Äntligen! Yippie ka yey M.F*  (ursäkta språket, ni som fattar förkorningar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0