Kista med mamma

Igår eftermiddag åkte jag till kista med mamma. Vu gick direkt och köpte biljetter till bion: The proposal blev det :) Sen gick vi runt i lite affärer och fördrev tiden med shopping, som tjejer brukar göra.
Hittade ingenting roligt, men de gör väl inte så mycket. Får väl spara den här månadens studiebidrag lite då, känns bra ;) Bränner väl mer när jag krm hem sen. Filmen va faktiskt väldigt bra, vissa scener va ju typ genialiska tycker jag, höhöhö! Samhällets typ verklighet kom in i bilden :P
Sen gick vi till akademibokhandeln och så köpte jag nåra böcker till semestern (som FYI är om 4 dar idag istället)
Äntligen hittade jag boken jag ville ha! Saknad - Gömstället av Meg Cabot. Dom böckerna är så himla bra!!
Sen hitta jag den första Twilight boken också. Ochs en tippsa mamma mig och Tillsammans böckerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0