Nytt fristående

Jag försöker att hitta lite bra musik som vi eventuellt kan ha med i vårat fristående som vi gör på gympan.
Har hittat nåra bra låtar på spotify hos pappa. Men jag har inte det här så jag kollar lite på youtube.
-Vi ska nämligen göra ett helt nytt fristående. Vi vill göra ett eget och lite roligare, man måste uppdatera ibland så man hänger med i trenderna. Ju st nu är det väldigt populärt med att man gör olika saker i friståendet. Typ två eller tre grupper gör olika rörelser samtidigt, om ni förstår vad jag menar..?
Och så behöver det inte vara så  pröktigt längre heller. Alltså man kan lägga in lite mervanlig dans eller anorlunda steg för att göra det lite roligare.

På en tävling vi va på nu i våras, var det ett lag som hade med break dance. En kille breakade och körde lite "flairs".
Det va riktigt coolt!

Vi vill ha med masken i vårat fristående, men vi får väl se hur det blir med det :P
Jag har inte vart med på det nya friståendet så mycket så jag vet inte vad dom har gjort för någonting än heller. MEn försöker ändå att komma på lite bra rörelser man kan ha med :)

Aja, vi ses bloggish!

Palla att blogg.se inte funkade tidigare idag.. :( så därför krm allting nu...liite sent!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0