På konsert i stan

Nu har jag haft dålig uppdatering i ett par dar. Men jag har helt enkelt inte orkat!
fotbollen hann jag inte se klart på men vi förlorade iallafall :( synd det
Men kvällen blev ändå lyckad på stan med min bästis Elin ♥ Vi kollade på Måns och han va verkligen skitbra!! Vi stod längst fram så vi såg ju hur bra som helst också. Hade ju såklart med mig kameran och tog över 100 bilder.. Även om inte alla blev bra. Men min kamera är ju inte den bästa när man ska zooma och så, men jag ska önska mig en ny i present/julklapp (varför fyller jag år vi julafton?!) Ibland gör det absolut ingenting, men ibland vill man ju verkligen ha någonting och då måste man vänta minst ett halvår eller mer innan man kan  få det... suck.

Tillbaka till Måns - Konserten va skitbra enligt min och alla andra som var där:s åsikt. Men tydligen tyckte recsesenten för VLT att det va tråkiga låter..?!?! Hallå! Vaddå tråkiga låtar? det var ju hans stora hits han sjöng. -Brother, Hopa and Glory, Hold on, cara mia med fler. Hon va antagligen inget stort fan av han eftersom hon inte förstod hur bra det var.. Men alla får ha sina åsikter och det respekterar jag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0