090301

nu har jag vart ute på promenad med mamma och barnvagnen. Det va riktigt skönt med solen som lyste i ansiktet, och snön som sakta men säkert smälter bort. Äntligen är våren påväg.
kanske kommer nån bild sen på min vackra snöängel
Ska försöka plugga lite idag, friska upp minnet på spanskaglosorna och kanske skriva mitt tal till samhällen som vi har redovisning med på torsdag.
Ush! sista lovdan idag sen börjar skolan. Ska njuta av den här dan.. även om den ändå är slut snart känns de som.
Ska  träna om 2 timmar sen är klockan efter 7 när jag kommer hem, då äter man och dushar och kollar på tv, sen är dan slut.
Americas best dancecrew ikväll!
Ha de!

(kanske kommer nån bild sen på min vackra snöängel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0