090302

Första dan efter lovet är över och jag känner redan pressen från skolan!
Samhällsredovisning och spanskaprov på torsdag och fick idag reda på att vi har typ 70 glosor extra att träna på... :O
Känns som att jag aldrig kommer klara det. Men jag får verkligen plugga vilket jag gjort idag så har inte skrivit förns nu.
Men blir väldigt lätt distraherad när jag sitter vid datan samtidigt. Brukar plugga glosor på word så då blir det lätt att man kommer in på annat.
Särskilt när man skriver med en person.. :D
Men nu ska jag skärpa mig har en haltimme kvar på mig sen ska jag slappa i soffan framför Project Runway, men får öva lite i pauserna.

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0