090321

Idag har det hänt en del saker. Åkte till barkarby på förmiddan och köpte balansabrädor som jag ska ha till mitt träningsprogram jag ska få av sjukgymnasten om ca. 2 veckor. Blev hålfotsinägg också som jag kan ha i allas kor typ. Är nämligen plattfotad.. utan dess like :P (Kära dagbok..)
Har gjort en del spanska också, går ganska bra, inte så mycke kvar nu.



Eftermiddagens höljdpunkt: VÄSTERÅS VANN BANDY SM!! Vi är bäst!!

Kvällens höjdpunkt: Sorans blogg. Hittade den för en timme sen sen och den är skitbra!
Fettroliga inlägg, konstigt han är komiker. Soran in my ♥ forever

Skriver en Kvällens roligaste också: Most extreme elimination challenge.

Vill man skada sig med flit eller?! Japan uppfinner dom mest sjukaste programmen och tävlingar. Gör dom vad som helst för att komma med i tv eller? Spring på 7 rullande stockar och se hur långt du kommer. Va försiktig så du inte rammlar ner mellan stockarna i vattnet.
Skydd: en röd hjälm.
Hjälper det? Nej. Men vad gör de. En hjärnskakning skadar väl ingen. Bara man får vara med i tv.
Hoppa stavhopp till en landyta som du med 97 % säkerhet kommer missa och landa i vattnet istället. Men vad gör de?
Man får ju vara med i amerikansk tv och bli utskrattad som någon som onanerar för mycket. Sedan skickas de banden till Sverige och du blir utskrattad där med.
Men man är fortfarande med i tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0