090322

sorry har inte hunnit uppdater nånting idag. Har gjort spanska hela dagen!! Äntligen klar med att översätta den där jobbiga boken. Nu måsta man ju skriva en recension om den också, eller typ återberätta den. Kommer så klart göra det på svenska först sen måste jag översätta det till spanska..hur orkar man?!

Jag får skippa träningen ikväll också..suck. Men jag missar nog inte någonting för det är fri träning, så man får göra vad man vill, tur de! Annars hae jag fått damppå min spanskalärare som utsätter oss för de här hemska läxorna!
Bara för att hon tar ledigt en vecka så ger hon oss största uppgiften att göra på en vecka. Vi har faktiskt ett liv till skillnad från henne. Sorry om jag överreagerar men min syster är inte här så jag känner mig instängd i tystnad.

Nu får jag väl fortsätta med den där nostalgiskt roliga spanskan igen då så jag hinner titta på en film som måste tillbaka innan 7 ikväll.
Glad nyhet: Jag har ätit fruktsallad som jag gjorde själv. Blev glad av att läsa Sorans blog också!
Tack för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0