090330

Imorse skulle jag äntligen få åka bil till skolan och fick liite mer sovmorgon iallafall :)
Blev fil och tårta till frukost, eftersom jag inte orkade äta någon tårta igår kväll... Men de va gott! ofc



Så fick vi tillbaka vårat historiaarbete idag och det blev ett vg, för att vi inte hade skrivit nån köllförtecking (vilket vi inte visste att man skulle göra?) Men de va bra iaf
Ooo nu kommer min favvolåt - Shake it med Metro Station ♥
Aja, nu ska jag göra lite engelska så jag slipper det senare i veckan och sen äre chuck klockan 8.
Project runway klockan 10 sen också ;)
Men jag fastna för T.I och Justins låt dead and gone nu som är så himla fin! kan lyssna hur många gånger som helst på den. Ska kanske spela upp den för klassen imorgon...om jag får efter mitt fjasko i fredags :P haha

Imorgon hoppas jag att det blir lite mer vårväder. Idag var det verkligen blåsigt och kallt. Jag vill ha vår med värme och sol! Gröna träd och blommor på marken, solljuset som bländar en och värmer hela kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0