suck..

happ, hemma efter ännu en skitträning med knät som sket sig som vanligt... orkar inte!!
ska kolla det på onsdag, hoppad dom hittar nått fel på det då.
På tisdag händer det också nått men vet inte om jag ska göra det?
kollar på Wipeout nu, shit va kul de är! ännu en tjej som vann.
Sen blire america's best dance crew.
imorgon börjar jag fem i halv 1 så ska åka till centrum först med mamma då och sen tar jag tåget till skolan. onödig dag!
måste göra klart historiaarbetet också.


Passar på att skriva här om melodifestivalen. EMD på en tredje plats. Kommer inte ihåg vart Måns kom men herregud att inte fler rösta!! Chock säger jag bara! Men marlena va ganska bra iaf älskar opera.
Ses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0