Fredagskväll med den bästa!

Ja, igår efter skolan köpte jag drömklänningen i en mindre storlek som passa  perfekt :) Så nu har jag den till avslutningen (som jag redan tänker på :P )
Ni får se en bild till på den ;)



Sen åkta jag hem till min älskade och efterlängtade Elin och hade de skitkul i nåra timmar innan vi drog till stan och åt kebab på saffet's. Men dom puckona glömde bort oss så vi fick vänta ett tag. Tillslut gick jag och sa till...
Deras respond: " eeh, vänta ett ögonblick.."     Hallå! vafan skulle vi annars bara sitta där för?!?!
Iaf gick vi sen till bion och tittade på Slumdog Millionaire. Den va skitbra!
(Kan inte klaga på att hudvudpersonen likna darin lite..(Enligt mig)
Sen åkte jag hem och somna i foräljen framför let´s dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0