Fredagskvällen

Hej!
Har inte orkat blogga nått idag mer idag, har bara slappat. Skulle gjort det tidigare men internet la av överallt och min katt sabba min dator ett tag.. Hade nåra mina bilder på han ;) (och mig när jag dansa i köket med Johi). De va kul. Hade en halv dag med henne också för hon börja väldigt sent (kvart i 2)
Haft ett väldigt skönt schema den här veckan också. Många inställda lektioner så det blev korta dagar.

Ska lägga mig och läsa nu så jag somnar. Vet inte när jag ska upp imorgon, innan 9 iallafall. Moster kommer och hämtar mig och syrran vid 10 eller 11 så då gäller det att vara klar. ;)
Hoppas eran fredag kväll va bra. Min va lite plågsam.. Blev ingen fest heller :(
Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0