Onsdag

Hejsan har inte orkar skriva nånting i bloggen idag och igår hann jag inte riktigt. Åkte till mamma igår och träna och fick ont i båda knäna så de va inte så bra... Me jag hade ganska kul ändå och gjorde lite filmer med nåra ;)
Så imrose blev det att åka tåg till skolan eftersom mamma inte kan köra än. tigid och jobbig morgon!
Men det va iaf en kort (men lite dryg) dag till 12 sen hem och bara slappa! Och så dampa jag lite på katten också som hoppa upp i blomkrukan hela tiden..dryg! Men han är söt ändå! Ligger och sover på databordet nu för att hålla mig sällskap :)
Måste läsa min engelskabok ikväll och skriva om den, men vet inte riktigt vad man ska skriva..?
Men första ska jag kolla på life of Ryan. Ingen har missat vem han är hoppas jag.
Ha det så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det är bra att du gör dina läxor!

2009-03-12 @ 13:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0