Söndaag

Nu är jag hemma från en extra lång träning som vi hade idag. Från 3 till 7. Men tränarn hade skrivit fel tid så vi fick vänta 30 minuter innan vi kom igång riktigt. HAde med mig en lite väl stor matsäck kanske med fruktsallad som jag gjort själv, risifrutti, mackor, festis och en marabou daim ;) Men de va bra med lite urval men åt ändå bara fruktsalladen och andra satt och plocka lite ur den med. Och ofc lite choklad men vill spara till kvällen ;)

Den här helgen och veckan med har vart så himla skön! Inga läxor att göra. De va länge sen!
en veka kvar bara med matteprov på fredag innan det efterlängtade påsklovet.

Nu ska jag kolla på Wipeout, roligaste programmet.

Dagens: Duu måååstee haa koontrool pååå krooppeenn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0