090313

Idag vare skola som vanligt. Efter gick ja till konsum och köpte mig en stor marabou daim till kvällen. Gott!
Kollat på tv och inite gjort så mycket annat. Äiti förrätt för en timme sen som va god (förutom honungen)
Har börjat skriva på min dikt också som vi har i läxa till på tisdag. Men har inte rikgtigt bestämt mig för vad den ska handla om?? Rim blir det iaf! älskar rim
Ajuste påminde mig om att våran klass fick ett myskobrev i onsdas. Nått kärleksbrev typ från en annan klass tror vi som va väldigt konstigt?! Ingen fatta nånting..funderar på om vi ska skriva ett svar till dom och sätta upp i skolan ;)
Vi vill ju veta vilka de är.
Nu ska jag strax äta å sen kolla på let's dacnce.. underbar fredagkväll? jag vet! men imorron kväll ska jag iväg istället :)

Hoppas ni får en bra fredagskväll :)♥


(skulle ta kort med koftan på .. blev lite många bilder bara..
47 st...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0