090326

Kan berätta att i tisdags efter skolan drog vi hem 4 klasskompisar till en av oss och pluggade till geografiprovet dagen efter. Och det va verkligen skitbra! Måste göras om fler gånger. Klara provet ganska bra tycker jag. 
Dessutom hade vi skitkul och blev bjudna på kaka med vaniljsås, Gott!

Igår orkade segade datan och jag hade inget att skriva direkt så de blev ingen blogg.

Imorse va jag uppe själv för jag va tvungen att ta bussen och då kom kissen när jag åt frukost i fotöljen och la sig i mitt knä. Mysigt!

Men idag sluta vi en halvtimme tidigare från historian efter ett ryck om att vi skulle ha studiebesök i domkyrkan 20 meter bort. Vi kollade på erik XIV:s grav och typ Johannes Rudbeckius... Roligt..? Ja om man får sluta tidigare så!

Sen va det iaf mer än en timme tills tåget skulle gå så det blev stan med en kompis. Gick in på en skoaffär med vackraste skorna, fast dom är lite dyra bara... Vi gick till Gina och provade kläder också och jag hitta den här skitfina klänningen. Ska gå dit imorgon och kolla efter en mindre storlek och kanske köpa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0