spännade dag med nya uppdrag

tjo. Idag vare en låång och jobbig skoldag! Dessutom va första lektionen på morgonen inställd...Varför plågas vi?!
Sen blev det iaf promis på stan med Elin och kolla runt lite snabbt..
Sen vare dags, skulle jag eller inte..?
Gick till first hotel och stod där och vela ett tag men sen komm tre stycken från skolan som jag följde med in och anmälde mig till castinegn för reklamfilmen :D
Det va skitkul!! Shit, jag va så himla nervös innan så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men efteråt kändes det jätteskönt att jag hade gjort det. Har inge aning om det gick bra ens men det va kul i allafall.
Så nu får man väl se vad som händer, haha.

Ska flät mitt hår nu så det blir lite lockigt tills imorgon sen ska jag lägga mig och läsa min engelskabok, måste läsa klart den imorgon så jag kan skriva klart recensionen till den.
hare bra! ♥ godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0