Wipeout

Åkte tillbaka till pappa idag, blev ingen träning pågrund av förskylningen.
Kvällen börjar lida mot sitt slut... Kolla nyss på wipeout.. Roligaste programmet jag sett på länge!!!
Pappa och jag garva sönder i soffan! Seriöst shit va dåliga dom va! Hahaha! inte för att man skulle göra de bättre själv men.. Det är iallafall nått jag kommer sitta bänkad framför varje sändag framöver
Och tjejen vann ju..såklart.
Det kanske är så att vi kvinnor tänker lite längre än män gör..? Tänker innan vi agerar, Det såg man ju på killarna i finalen, dom for fram och rammla medans tjejen va liite lugnare och vann.

Jaja, nu ska jag skriva lite fakta om häxprocessen så vårt arbete blir klart till på torsdag.
Imorgon är det film på morgonen med klassen :D

Ses imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0