090405

Hallu!
HAr inte uppdaterat men jag har inte orkat. Haft annat at göra.
Idag var jag ledig då jag skull ejobba och käna pengar till skolan som vi ska ge till nån Aids organisation.
Så jag städade hela altan hos pappa. Blev fiint! Så gosa jag massa med Kyros också. Kom på att han fyllde år igår!..eller den andra maj?
Sen åkte jag hem till mamma och plugga lite matte osm jag inte fattar någonting av!! Ingen hjälp får man i skolan heller direkt! Suger!

Ajuste..Igår blev ännu en måndagskväll framför tv:n  förstörd av den där hockeyn!!!
Jag kollade väl lite på Sveriges match, som va vid 6 eller 7. Men sen skulle jag se Chuck klockan 20.00 som vanligt, men då var det hockey!!! HALLÅ! Det va inte ens Sverige som spela, vem bryr sig?!?!
Som jag nämnt tidigare: använd era egna sportkanaler som finns! Det finns ju huur många som helst nu för tiden.
TV4 sport, Canal +, Eurosport och massa mer! SUCK!

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir det tåg till skolan, men Johi ska åka med mig :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0