090511

Godmorgon!
Idag börjar jag sent, så jag fick lite sovmorgon.. men ändå så vaknade jag nästan en timme innan jag skulle gå upp. Men de va väl ganska bra  ändå, eftersom mamma kom in och sa att vi skulle åka en haltimme tidigare.
Så nu är jag klar, har tittat på the voice där kenza gästade och ätit frukost.
Vi ska väl åka alldeles strax...
Jag ser ut som en rishög idag... :/ men palla, ganska kort dag ändå. Och så regnar det, Surt! Då orkar man inte göra sig fin.



Igår på träningen hade jag skitkul, men jag kunde inte göra så mycket, eftersom min piercing gjorde så sjukt ont!! Kunde bara köra lite tumbling, inge trampett :( Och så gick det ganska bra med friståendet. Sen träna jag på att stå på händer i stället.  (Nåra flickisar blev det också på airtracket ;)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0