090519

Imorse börjad jag halv 9 med nationella i mattematik. Va ganska svårt faktiskt, svårare än dom gammla prov vi fått göra iaf! Men jag hoppas det gick bra iallafall :) Jag satt där i nästan 3 timmar :O vilket var maxiden man fick sitta. Men jag brukar alltid ta god tid på mig på prov, känns bättre om jag inte stressar.
Sen slutade vi efter provet halv 12 typ så åt vi mat och drog sen hemmåt.

Kollade på en prinsessas dagbok 2. Undrar hur många gånger jag var på väg att gråta egentligen?
Jag har märkt att jag på sista tiden är väldigt känslig när jag tittar på tv och film. Bara  om en scen är lite fin liksom så känner jag tårarna komma i ögonen.
Märkta av det igår också när vi tittate på Talang09. Den 11-årige killen som sjöng gick vidare och började gråta för han blev så lycklig, då började jag också gråta...han va ju såå söt! :)

Nu svettas jag här i mitt rum, så ska gå ner och släppa in kyros från altan och så kolla på top model, final idag ju!! :O:O:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0