Hushållsmor

Hejsan!
Har precis ätit makaroner och korv som jag lagade ;D Så har jag diskat allting och plockat in i diskmaskinen.
Känner mig väldigt duktig haha!
Jag kommer nog klara mig bra när jag flyttar hemifrån, med att städa och laga mat och diska. Har väl kanske inte lika mycket läxor då, så då hinner jag med sånt mera. Nu i gymnasiet är det ju (ursäkta) skitmycket!

Nu ska jag fortsätta räkna matte, vilket jag nog kommer göra hela kvällen. Mend et gör inte mig så mycket, tycker faktiskt att det är ganska kul...när jag väl fattar det så att säga ;P

Måste bara tillägga att; nu känns det som sommar! Solen lyser och träden är gröna, vitsippor överallt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0