i datasalen

Har nyss haft engelska nationella muntligt med M2 ;P
Det gick verkligen skitbra!!!   (högsta betyg :D  )

Sen gick vi och satte oss här i datasalen och har bara chillat. Kommer inte på nånting att göra ett arbete om i engelskan. Nånting som är relaterat till engelska eller något engelsk-talande land.
Men vi slutar om 5 minuter och sen har vi svenska. Då kan jag också bara ta det lungt och lyssna på andra som har bokredovisningar.

Efter skolan ska jag ta en liten runda på stan innan tåget går 15.52... Intressant :P

Sen är det äntligen helg! :D Jippi!
Men glädjen är ändå förstörd då jag måste lägga mig tidigt ikväll, eftersom jag måste gå upp vid 5 imorgon :(
Vi har samling 6.20 med gympan... Det har sitt pris att gå i gymnastik

Nu ska vi gå tillbaka till klassrummet. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0