Lördag med Johi

hallå
Nu är jag hemma igen. Va roligt hos syster och vi gjorde klart hennes dans som vi ska filma imorgon eftersom vi inte han det nu, och de va kanske lite trångt..
Nu har ag inte så mycket att göra direkt.. funderar på att tita på en film, som inte gick att titta på igår kväll.

Utom min kännedom har tydligen Hannah montana the Movie haft bioprämiär redan! :O
Jag måste gå! Har väntat i en månad nu typ.
Dessutom måste jag se '17 Again' med Zac Efron. Men Johi skulle bort ikväll :(
Så orkar jag inte heller göra nått särskilt ikväll. Ska väl bara slappa och äta chips, hehe.

Ska fortsätta på mitt föregående inlägg nu.

Kommentarer
Postat av: Cizzz

Vi kan se den om du vill, haha! :D

2009-05-03 @ 11:12:04
URL: http://redandbloodywine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0