Plugg, plugg och plugg!!!!

Känns som jag har fullt upp ikväll. Gick ju på stan till klockan 5 sen åkte jag hem (oo rim! ;D )
Tog en och en halv timme att hitta present för oss! Haha, de va jättesvårt att komma på någonting, men de blev ganska bra tycker jag (;

Nu har jag gjort klart powerpointen nästan. Måste bara se om jag ska skriva in lite punkter eller hur det ska se ut... måste kanske ha lite mer text då också... får se hur mycket jag hinner göra i morgon, måste iallafall försöka göra en del på lunchen, för när jag kommer hem måste jag plugga historia, men jag har gjort lite av den också och ska väl fortsätta med det nu.
Halvlyssnar lite på fotbollen också. Barcelona gjorde mål i första halvlek - inte bra!
Jag springer till teven varje gång jag hör kommentatorerna och publiken som börjar skrika lite xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0