Skolan tar död på oss!

Hallåhallå!
Sitter här vid en trög bläädator i skolan. Har suttit här en timme nu och gjort mitt engelska arbete. Vi slutate kvart i 12 idag och sen va alla datasalar uppbokade så jag fick ta den sämsta i korridoren...
Väntar på att min söt vän liza ska sluta skolan sen kommer hon till stan där vi ska shoppa present till Andrish.

Fick lite damp nyss också när jag hade gjort en fin "bild" på power poin toch sen skulle spara. Skolan har nya Wicrosoft så jag använde de nya programmet och allting finns inte på det gammla som vi har hemma så de va bara att göra om det..! Men får göra de när jag kommer hem ikväll. Måste plugga till historia provet som vi har på fredag också, första världskriget. Men så har vi fått ett papper med frågor som handlar om typ 100 år innan kriget?!?!
just nu är det väldigt mycket att göra i skolan! nationella är vi klara med nu iallafall. Men så hade geografi prov igår och engelska-redovisning har vi på fredag med.
Sen har vi fått ett nytt arbete i geografi, som vi ska göra klart på tre lektioner?!

Tack gode gud är det bara 16 skoldagar kvar, sen är det sommarlov!! :D

Nu ska jag läsa historia tror jag, men måste till ljushallen då... suck! En timme kvar tills hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0