Trazan Cup idag ;)

Idag skulle jag då tävla med laget i Trazan trupp cup som vi är med i varje år -ofc. Våran egen tävling här i stan. :D

Det gick bra på förträningen med min klickis, men på tävlingen vet jag inte riktigt vad som hände. Jag kom iaf snett på något sätt och när jag satte i händerna gick armbågen ur led eller nånting.. =S HEla armbågen knakade iaf till. Men jag va tvungen att köra 2 varv till och de gick bra, men sen kom värken!!!
Fick kolla den hos nån läkare där och linda den.
Sen hade jag bara ett varv på hopp som jag kände att jag ville köra! och de gick bra.

Sen var det frisåendet kvar och jag kände att jag ville vara med!!! Sista tävlingen för i år liksom! Och det gick skitbra för oss. Fick sätta in en reserv också, du va stjärnan för laget då!

Vi kom 6:a av 15 lag - Skitbra!!

Nu ska jag vila armen och får se hur det går på träningen på tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0