Två tjejkvällar i rad

Nu är jag hemma och är trött. Har vart hos en kompis i kväll och spelade spel fem tjejer, hade skitkul! :D
Nu kollar jag på Lady gagas nya låt Papparazi där hon försöker sig på att prata svenska...låter inte så bra direkt om man får säga så...
Men alexander skarsgård är bra i videon. Men den är nästan 8 minuter lång med "kortfilmen" i början... lite segt kanske. Låten är också bra och videon är i vanlig Lady Gaga stil som vanligt.

Igår var jag också på  en sweet sixteen fest hos min gamla och kära kompis andrea. Hade det skitkul där.
Festen hade temat hollywood så man skulle klä ut sig och jag var oscars-statyetten - helt i guld ;D
Va riktigt kul med lite tävlingar i hollywood stuk och att se som andra som klätt ut sig.
Sen sov kag kvar där och på morgonen tog vi en liten frukost utomhus och gick sen till hamnen och köpte glass
Älskar dig Andrish! ♥

Sen åkte jag hem och solade ganska länge och läste svenska boken- Tristan & Isolde. Måste läsa klart den imorgon senast, sen ska jag nog sammansfatta den och skriva lite analys om den till "provet" på tisdag.

Nu ska jag gå och lägga mig strax tror jag. Ska hem till mamma imorgon
- Det är morsdag!!

See ya bloggish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0