090514 - Mamma i radio

Idag hade vi spanska nationella- läsförståelse, och de va skitsvårt! verkligen!! Alla tyckte att det va jättesvårt. Man skulle läsa flera texter och svara på massa frågor. Jaja, hoppas de gick bra.

Sen gick jag tidigare från historian för att gå till tandläkaren, där jag fick en lite överraskning. Jag trodde nämligen att det bara va en lite kontroll men jag fick göra avtryck av tänderna och hela faderuttan.  Så ska jag tillbaka dit i början av juli för en em...? ja typ disskusion??

Sen gick jag på stan med Cissi och då köpte jag ett par guldtajts jag ska ha på en fest. Sen drog vi till Donken och köpte glass ;D Gott och trevligt! ♥

Sen åkte jag hem med mamma och då lyssna vi på rix fm.  Dom diskuterade vilket land som har snyggast befolkning i Europa. Då fick mamma för sig att ringa in och rösta/nominera. Hon rösta på Frankrike och så sa hon att hennes dotter (jag) rösta på Italien. Sen väntade vi och lyssna om det skulle komma med.
Och gissa vad. Mamma kom med i radio x ) Haha!! De va kul!!
Dom ba när hon sa att jag rösta på Itelien: Ojoj, är du inte lite orolig där? xD haha!


Sen blev det friståendetränin ikväll, där jag passa på att göra läxorna, sen fick jag skjuts hem och här sitter jag och kollar på ESC som suger hittills!!


Testade "mittbena" idag ;) med ny frilla

Ha det bra bloggen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0