affärer som luras

Nu är jag hemma efter att ha varit hos sjukgymnasten.
Innan gick jag en liten sväng på stan till Kappahl. SKulle kolla om dom hade guldtajts, har presentkort där så tänkte utnyttja dom lite. Men dom hade inga i guld, så jag passade på att kolla eftervanliga svarta. Inga såna hade dom heller?!
Bara strumpbyxor så då kolla jag efter några bra som va lite tjockare kanske (inte helt genomskinliga)
Hitta knappt nåra, bara ett par som va ganska tunna.. Men så såg jag ett paket med strumpbyxor och såg på framsidan att de va såna jag ville ha.
Så jag köpte dom..
Kom hem och öppnade förpackningen.
Då va det tantstrumpbyxor.. (om man får säga så?) Men ni fattar
Men helt genomskinliga, grå-svarta typ.
Jag ba hallå?!
Hoppas vekligen att jag får lämna tillbaka dom!! Detta är lurendrejeri annars!
Man fick ju inte ens se hur dom såg ut, hur skulle jag kunna veta de då?!
Imorgon ska jag gå dit eller be mamma göra de. Dom brukar ju inte låta "barn/ ungdommar" byta saker, men dom lurar oss bara!!

Hände mig en gång förut. Jag hade köpt en ring på Glitter ( ja, jag hänger ut dom!)
Hade 2 veckors bytesrätt. Efter två dagar typ gick ringen sönder så jag gick dit för att byta den. Då sa dom att jag inte fick el kunde göra det...
Berättade för mamma så dagen efter gick hon dit för att byta den och det fick hon!
Hallå vad är det för fel på dom?!    (  Fast man vet ju inte vad hon gjorde för att få byta den (x  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0