. . .

Okej nu ett mer seriöst inlägg.

Hej!
Såg att jag inte hade skrivit sen i måndags...ojdå!
Men jag har verkligen haft supermycket att göra! Tack gode gud blev det helg och jag kunde andas ut lite. Men ändå blev jag sittande här en söndagskväll och gjorde det sista på läxan. Jag och tiden är inte så bra överens alltid.
Men jag var duktig dag och fick lite friskluft när jag tog ner srudsmattan. Tog på mig ett par mjukisar och fliströja + jacka och mammas fina leopardgummistövlar och klampade ut ;D
Sedan hade jag träning i 2 ½ timme, fast det gick inte så jättebra :/

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en bok vi har i historian. Ganska intressant men jag förstår inte så mycket tyvär... We

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0