Flera tankar i detta inlägg

Yes! Jag är äntligen klar med reklamfilmen! Tjoho!
Hoppas bara att den funkar på skolans dator imorgon, får kanske bränna ner den på skiva för säkerhets skull.

När detta är en blogg.. någon annan som såg parlamenet igår - tänker just då på Josefin Bornebusch när hon härmade bloggare. Jag höll på att garva så jag nästan började gråta! Det var en superbra imitation av fjortisbloggarna i deras videoinlägg xD Sen när hon skulle vara en dålig såpopera-skådis va hon ju grym då med! Jag tänkte direkt på Days of our lives som jag följde förut. Det ska alltid vara så dramatiskti såpoperor, hur orkar dem?? Josefine är iaf min nya favorit i Parlamenet.

Nu ska jag se på Chuck som börjar klockan 20.00
Sen klockan 21.30 börjar den nya serien på Svt som handlar om mode. Den verkade väldigt intressant så det ska jag kolla på ;)

Ses och hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0