091013

Hallå. Denna dag har varit ganska seg. Hade engelska prov på morgonen vilket jag hade glömt bort, men det gick väldigt bra ändå. Vi skulle bara skriva en uppsats med skräcktema.
Sen hade vi hål.... och mera hål, men vad gör man då om inte.. Spelar kort!
En svenska laktion man inte fattade så mycket av, men försökte prata ändå... ;D
Sen kommunikation, och vi ska göra en reklamfilm. Vi kom på vad vi skulle göra, men när jag pratade med mamma nyss sa hon direkt det som vi alltid har velat göra. Men det är en hemlis ;) Säger bara att den är bra!

Nu ska jag iväg på träning, ska köra dit också. Det går skitbra nu för tiden. Fick bara två motorstop mitt å vägen i söndags ;P Tur att det inte kom någon bil bakom.
Idag ska vi snacka om lite saker vi ska sälja för att tjäna in lite pengar till resan.

Ha det tills vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0