Blev en 4:e plats

Nu har jag vilat upp mig efter tävlingen. Det gick ganska bra, vi kom på en fjärde plats.
Det är ganska surt att missa tredjeplatsen med nåra tiondelar.. men men, så går det ibland.
Tyvär var det här den enda tävlingen den här terminen :( det är kul att tävla även om man är nervös. Fast jag brukar bara bli nervös precis när jag kommer fram sen går det över när man väl står på golvet.
Fast idag gjorde jag en tabbe på friståendet.. :/ glömde någon snurr och kom lite efter, men det är bara att fortsätt le falskt och låtsas som ingenting ;)

Nu ska jag ta tåget hem till pappa och så får vi se vad som händer ikväll. Det blir nog en hemmakväll framför tv:n. Det är många bra program ikväll ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0