Comida con mi mami y hermana

Hejsan!
Nu har jag precis gjort rent Zlatans bur och gett han ny och fräsh och god mat. Så har jag myst lite med han också. Just nu ligger han under kudden och gömmer sig, eller jag ser han inte, ser bara en kudde på högkant som rör sig lite ibland men han är där bakom/under ;)

Nu ska jag göra mig i ordning för mamma och jag ska åka in till västerås och träffa johi så ska vi luncha ihop på Pizza hut. Får se om jag kanske går en liten sväng till på stan sen. Jag hann inte göra det så mycket igår innan tåget gick, för jag missade bussen. Men jag har ju imorgon på mig också. Nää de får bli imorgon! Jag måste göra massa läxor sen..
Vi har höstlov men lika mycket skolarbete att göra! Och det går inte så bra eftersom jag inte fått något uppgiftspapper av min lärare.. Han tog mitt en lektion sen fick jag aldrig tillbaka det fast jag tjatade, och nu har jag mailat han också men fortfarande inte fått det... suck!

Iaf, Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0