Dagens om gått

Burr vad kallt det är! alltså här inne. Sitter med fingervantar på mig och skriver.
Men glädjen jag känner inom mig gör mig varm ändå :) (va tvungen att vara lite poetisk)

Idag slutade jag direkt efter provet som gick ganska bra. Kände att jag kunde alla frågor utom en som var liite klurigare! Men vi får väl se hur det gick sen.

Oj va snabbt tiden har gått sen jag kom hem :O redan halv 4... måste ta ett mellanmål så jag överlever. Det var hyffsat god mat i skolan idag men lite klent...det var vegitarisk dag idag vilket betyder No meat! Hur kan dom göra så mot oss? vill dom att vis ka klara skolan borde vi få ordentlig mat så vi får lite  energi!
Idag resulterade detta iaf till Mackaroner n' cheese. Så nu ska jag ta lite rostade mackor med något gott pålägg ;)

Ska bara få bort katten som sitter och spinner i knät :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0