dagen som gått

Nu är jag hemma från skolan och har tagit en dusch. Slutade egentligen vid 14.15 men sen gick jag på stan med suss och malin och kolla efter present. Samtidigt hittade jag dom här hypersöta och mysiga tofflorna på Kappahal. Hade presenkort där så det var perfekt! ;D



Sedan mötte jag syster innan jag åkte hem. Ska träffa henne ikväll också på stan innan jag drar vidare till min kompis (som jag känt i 11 år) som har fest. Hon fyller år imorgon så ;) Det ser jag verkligen fram emot.
Nu måste jag göra mig i ordning så jag är klar när pappa kommer hem med mat till mig. Ska försöka hinna göra lite läxa också innan jag åker. Man måste passa på när man kan! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0