Första oktober

Dags å skriva igen kanske ;)
Idag hade jag bara två lektioner... SKÖNT!
Den första var kommunikation, den kursen är skitrolig! Vi får inte bara sitta vid bänken och lyssna på tråkiga genomgångar, utan vi får göra mycket mer. Vara aktiva på lektionerna, prova på "experiment" och mer.
Idag fick vi para ihop oss och gå med ögonbindel genom skolan. HAHAHA säger jag bara. Råkade skrika några gånger av skräck för att gå in i någonting, men det gick bra, hade ju bästa partnern! ;D Som tur var var det väldigt tomt på folk i skolan då också.
Sedan hade vi idrott och det var bara en ren plåga...
Kope-test eller var det heter. Springa några kilometer på tid, UTE. Det var svinkallt!
Min näsa frös sönder och min hals täpptes igen så man inte kunde andas.
Aldrig mer säger jag bara. Aldrig mer.
Sedan blev det mat och bussen hem för att göra alla läxor och kolla på True blood. Bästa serien ever!

Nu ska jag fortsätta på labbrapporten som ska in på måndag.

Simma lungt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0