Grattis! :D

Igår var det en jätterolig kväll! Hade trevligt med allt gammalt och nytt folk, och det bästa var ju att få träffa alla mina närmaste vänner. Jag saknar dom så mycket nu när vi inte går i samma klass längre ( förutom Cissi ;D ). Så det är alltid kul när vi träffas igen ♥ Fatta att vi gick i samma klass från lekis till nian..!
Imorse fick jag dock reda på att det hände det lite tråkigheter igår kväll som alltid förstör.. :(
Så jäkla tråkigt när det händer. Va glada för att ni fick komma och uppför er, säger jag bara!!

Grattis på 17 årsdagen Johi!! ♥
Hoppas du haft en bra dag ändå :D

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. pallar inte läxa nu, får bli imorgon. Inget kul är det på tv heller... och jag får säkert inte tv:n här uppe för att kolla på film.. :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0